كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع)
امور فرهنگي وهنري قرآني تربيتي اعتقادي
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع) و آدرس canonemamhssan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





http://www.askquran.ir/gallery/images/16195/1_poster18.jpg

 

بر اسـاسپژوهشیکه در دانشگاهپنسیلوانیا صورت‎‎ گرفت، با استفادهاز نوعیرنگرادیواکتیو فعالیتمغز را پیشاز دعا و هنگامدعا و مراقبـهاسکن‎‎‎ و از آن عکسبرداریکردند. بـر اسـاسپژوهشیکه در دانشگاهپنسیلوانیا صورت‎‎ گرفت، با استفادهاز نوعیرنگرادیواکتیو فعالیتمغز را پیشاز دعا و هنگامدعا و مراقبـهاسکن‎‎‎ و از آن عکسبرداریکردند، کهنشـان می دهد هنگامدعا و مراقبهفعالیت‎‎ قـسمـت پیشانی‎‎ "لوبفرونتال" مغز افزایشمی یابد و فعالیتبخشیاز مغز کهاحساس "خـود یـا من‎‎ بودن" به‎‎ ما می دهد کاهشمی یابد، به عبارتدیگر مرز بینخود و دنیایخارجکـمرنگ تر میشود . همچنیندعا و مراقبهسببتحریکفعـالـیـتهیپوتالاموسیعنیمرکز کنترلضربانقلـب، فشار خون‎‎ و هـورمـون هـایـیمثـلهـورمـون کورتیزولیا هورموناسترسمیشود. هورمون‎‎ کورتیزولفعالیتدستگاهایمنیبدن را مهار می کند بنابرایندعا و مراقبهسبـبکاهش‎‎ هورمونکورتیزولو افزایش فعـالـیـتدستگاهایمنی‎‎ بدنمی شود. این‎‎ پژوهش ها نشان میدهـد، دعـا سببکاهشفشار خون، تخـفیـفدرد و تـورممفصلها و کاهشدرد بیمارانسـرطانـی‎‎ مـی شود.

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:تأثیر شگفت انگیز دعا بر سلامتی انسان, ] [ 22:0 ] [ اكبر احمدي ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

اين وبلاگ متعلق به كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع) شهر سلامي است ؛ اين وبلاگ در خصوص انعكاس فعاليت هاي ( فرهنگي وهنري ؛ قرآني ؛ اعتقادي ديني مذهبي ؛ وتربيتي راه اندازي شده است
موضوعات وب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





اك
اك

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 226
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 313
بازدید ماه : 610
بازدید کل : 161896
تعداد مطالب : 733
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

اك

اك اك اك اك